Navigare
| Navigare |
|
|
| XS NavMenus V: 1.0.26 |
Bine ati venit!
Google search
Ultimele topicuri
Statistici
Trafic
Linkuri
|
 | Suporterii studenti |  |
|
Stiinta
|
| Site Admin |

|
133866 Lei grei
Items |
| Aderat | 30 Oct 2004 | | Mesaje | 5182 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Deoarece foarte multi dintre suporterii Universitatii Craiova sunt studenti m-am gandit sa deschid aceasta categorie in care se pot dicuta, pe langa problemele arzatoare din fotbal si subiecte legate de viata de student "alb-albastru" cu tot ce implica ea: bucuria trecerii examenelor, supliciul invatarii, perspectivele profesionale, aprecieri asupra sistemului de invatamant romanesc si nu numai, intr-o propozitie: partile luminoase si cele dificile cu care se confrunta studentul roman din tara sau din strainatate.
De asemenea, schimbul de opinii pe teme diverse, solicitari de sfaturi (nu pentru copiat! ), barfe despre profi, solicitari de manuale, in fine, ce va trece prin cap si fara a uita Regula Fundamentala a acestui site: RESPECTUL RECIPROC. |
|
Last edited by Stiinta on Sat Apr 08, 2006 12:03 am |
|
|
|
 | |  |
|
gac200076
|
| Moderator |

Vârsta: 31 |
22201 Lei grei
Items more... |
| Aderat | 10 Jul 2005 | | Mesaje | 1078 | | Locatie | Köln |
|
|
|
 |
 |
 |
|
pai si eu dar si TG suntem studenti...dar nu mai suntem teenageri si nici nu studiam in Romania...asa ca sunt curios cine o sa posteze aici!  |
|
|
|
|
|
TitanGirl
|
| Moderator |

|
160874 Lei grei
Items |
| Aderat | 14 Nov 2004 | | Mesaje | 2647 | | Locatie | Houston |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| gac200076 wrote: | pai si eu dar si TG suntem studenti...dar nu mai suntem teenageri si nici nu studiam in Romania...asa ca sunt curios cine o sa posteze aici!  |
Asa e, eu sigur nu mai sunt teenager, dar o sa postez despre experienta de a lucra la un law degree in America...Sper sa posteze si studenti romani, sunt curioasa cum este acum...Anii mei de facultate din Ro., au fost cu totul speciali. |
|
|
|
|
|
Stiinta
|
| Site Admin |

|
133866 Lei grei